Blog

By On May 10 In Nutrition Advice Meal Plans Recipes 120010 Comments

Η βρώμη αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά και φυσικά χρήσιμα πρωινά. Ένα πρωινό που μπορείς να το τρως δύο με τρεις φορές την εβδομάδα και σε διάφορες παραλλαγές, αρκεί να έχεις φαντασία. Δες μια super πρόταση και άλλες δύο προτάσεις για πρωινά γεύματα με βάση τη βρόμη.

Read More
By On May 10 In Nutrition Advice Recipes 1074 Comments

<p>Yπάρχουν διάφορες τροφές οι οποίες σε συνδυασμό πάντα με τη γυμναστική, βοηθούν στην αποθήκευση μυικής μάζας αντί λίπους</p>

Read More

In this part we will talk through the singular leg movements that are predominantly knee dominant in nature.

These movements require a lot more activation of the stabilising muscles of the hip, core and knee to prevent you from falling over. They are a great addition to any program with the correct prescription.

Read More
Loading...
[profiler]
Memory usage: real: 29884416, emalloc: 28864544
Code ProfilerTimeCntEmallocRealMem